搜尋此網誌

2008年10月22日

車....有什麼好說?(2)

8. - 2000 年閱一本便便找到此車,92年前期甲種款,
8座、皮椅、雙天窗、旋轉中座、電子波箱等有齊,車還
算精神,有翻新痕跡,跟車 17 鈴,用一個月後換了更闊
一點日本 17 吋鈴、215/45/17 薄胎,以此車重量計,相當
好飛,個人很喜歡尾輪帶動,覺得較有實在感安全感,
但之後經常載人載貨,又做司機...此車令人有
駕著也興奮感覺,外形夠傻吧,日產八個蘋果喎!
由於中置引擎尾轆車,引擎室溫度比較高,保養工夫
也較密,每三千里換基本損耗品,偈油、油隔,波箱油、
尾牙油隔一次就換,風隔喜歡就換,這年頭每日粉嶺九龍
穿梭,有時小小飛車,$1.4 - 1.7/km,
2000年油價約十元一升,我覺得好滿意,半年後做汽車
維修的妹夫也買了一部,但中期型 94',只看到份頭料有
不同,絲絨座椅,其餘沒甚分別,一起出街就好像兄弟車
幾好玩....
2003 年尾副 SR-20DE 機器,開始來料,最後一個盤(近車尾)
入水,上城門長命斜最見功,未上到尾會自動熄火,被水浸
熄吧?左整右整抬機器等等,發現開始大食,不對路了,
係時候講拜拜,用開大車,突然間好懷念部大發 Cuore,
周圍找找看,最後落實出部新車...又玩660?
9. - 2004 年新車,Daihatsu Gino L-700 Turbo intercooler,
手波,車行回收我部 C23 五千元,此時大發已歸豐田旗下,
就當買了部Toyota,銀色要訂的,估計現仍在街的銀色
不出三部,起燈位一流,日本 Kcar 法例 140 錶,
一陣就爆錶了,絕對有 turbo 車感覺,自己又
沒心裝個 speed meter,如裝後加小改,舊六隨時沒問題,
可能此車復古款,有高收視情況,多次泊街被拍照,
似迷你仔吧,唔知點解,無論泊街吃飯、洗車,部車
經常性被圍觀,唯一剛剛開始做音響生意,大喇叭
裝不下,0.9 - 1.1/km 幾慳油的,直至 06 頭開始感覺
部車的確好好,但實在太細,於是首次在 28car 試放,
有人買便賣,沒有就繼續用吧。
講起 28car 哥哥仔試車,有段驚心動魄場面,經 Email
與準買家約好,晚上九時荃灣廣場會面,夜晚看車要開電筒,
點看得真?準時到達,對方兩部勁野剎到,掃把佬 Legacy
Wagon、新款 Cooper 大S,共 6 位型人過來,原來準買家
是個 26 兼昨天才正式取牌的後生仔....
我第一句問:朋友仔你驚唔驚呀?正式出過街未?
佢點答我呢:話考牌時渣過囉!?
佢其中一位幾懂車的 (Cooper 車主),全車周圍睇睇睇,
二十分鐘後,我話你有心要都試試啦,好唔好?哥仔說好的。
Ok,佢渣車啦,我坐隔離(預左隨時拉手制救命),Cooper
朋友坐後面,三人試車,好開得....嗯?成兩分鐘都
開不到車,哥哥仔話 d 手腳搞唔掂...我正想說不如算
吧啦,後面 Cooper朋友話不如由我試比佢睇啦,Ok,又
得o者,上荃灣路衝一段試齊五粒,轉落已沒車行工業區,
問佢咁而家試唔試呢?你得唔得架,佢又話想試下,開車
三次死火,終於叫做行到,咁帶佢行下高速啦,又上荃灣路
直落有線回旋處,諗住一個圈返回原地收工,佢完全冇意識
4 波衝斜路落回旋處,我仲要幫手睇位,慘過教仔!我話仲
唔拖低一粒,嗱 ~前面回旋處入第三個口,佢就狂比油向前衝
直指屯門,唉..我仲要幫手撥軑,冇得救直上啦直上啦,
上了屯門公路!我話細佬定 d 來,唔緊要照行,我地深井
至回頭啦。
去到深井,我話停一停先,我要抽返飛煙定定神,差 d 比你
嚇Q死呀細佬!「當時我心想,細佬你已列入不適宜駕駛行列」
跟著 Cooper 朋友自告奮勇回程佢試,又得o者..
呢位人兄總算懂車,開得到上屯公,時 100 時 90,我任你試
去到汀九落斜段,突然靈光閃閃兩下,唉!死未丫....
佢話嗯?咩事呀?我第一時間睇睇佢個錶,95、97到啦,
我即時話麻煩你陣間比 d 個人資料我,阿 Sir 放飛箭唔該
你自己認頭,你剛剛比白鴿籠影張靚相呀!
回到原位,取得車手資料,佢都自動自覺,冇甚特別,
咁問細佬你點?岩唔岩?佢同女朋友都相當喜歡部車,
講價..我平了一點,佢話考慮三日,Ok..走人。
終於一星期後,呢位年青人真的來電要買,左籌右借
砌夠畢錢,翌日一同往運署轉名搞掂,咁橋告票也寄來了,
一次過搞清所有手續,Cooper 朋友被影 88km,自己認頭,
填駕駛者資料,我就冇事o勒,總括來說部車將來
應該會幾痛苦....
以後再放車的話,唔好搞世伯啦,比車行賺好了!
注:Gino 也值紀念,小弟自身成家立室之用,
而且一滴「貴油」未沾過,貴者..明啦。

沒有留言: